phil logo nieuw

fotos masthead

Nog niet gepubliceerd

De Koninklijke Philharmonie Bocholtz. Sopraan Fenna Ograjensek. Tenor Mario Ahlborn. Het Koninklijk Roermonds Mannenkoor. Én het Koninklijk Heerlens Mannenkoor St.-Pancratius. Ze komen allemaal samen in Opera meets Musical in een groots, gezamenlijk project van de beide koren en de philharmonie. De mooiste muziek uit opera en musical wordt voor u gespeeld en gezongen. De liefde van Tony en Maria herbeleven? Wegzwijmelen bij Nederlands meest succesvolle musical? Verdi’s allermooiste aria’s voorgeschoteld krijgen? Op zondagavond 5 november bent u van harte welkom in het Parkstad Limburg Theater Heerlen om dit muzikale festijn te beleven.

Meeslepende Italiaanse belcanto en swingende musical schmaltz

Een grandioos repertoire dat het beste van beide werelden combineert, met aria’s en koorwerken uit de beroemde opera’s van Giuseppe Verdi en de mooiste highlights uit West Side Story en Soldaat van Oranje. Magische muziek! La Forza del Destino, La Traviata en Il Trovatore passeren allemaal de revue met de bekendste aria’s als La vergine degli angeli en Evviva beviam’. En als je het over musical hebt, dan heb je het natuurlijk over Leonard Bernsteins levenslustige West Side Story met zijn swingende meezingers. En de bekendste musical van vaderlandse bodem? Soldaat van Oranje natuurlijk, met de welbekende filmouverture van Rogier van Otterloo. Met een gesproken woord van presentator Toine Sporken bent u verzekerd van een een avondje uit in het theater, waar klassieke en moderne muziek samenkomen op de hoogste niveaus van blaas- en zangkunst.

Opera meets Musical staat onder muzikale leiding van harmoniedirigent Matty Cilissen en koordirigent John Gerits.

Kaartverkoop

Kaarten kosten €20,- aan de kassa en €17,50 in de voorverkoop.

Voorverkoopadressen:

Plus Tossings, Gasthof 2 Bocholtz
Sigarenspeciaalzaak Jos Laval, Dr. Nolensstraat 25 Bocholtz

Opera meets Musical

Zondag 5 november 2017 - 20.00 uur
Parkstad Limburg Theater Heerlen

opera meets musical bocholtz opera zondag

Bewaren