phil logo nieuw

fotos masthead

Muziek is belangrijk in het leven van veel mensen, er zijn maar weinig mensen die niet van muziek houden. Muziek zet mensen in beweging, biedt troost of geeft ontspanning. Muziek is een universele taal die dieper gaat dan woorden en die iedereen op zijn eigen manier begrijpt of voelt. De Koninklijke Philharmonie Bocholtz spreekt deze universele taal.

Nog niet gepubliceerd

Suzan & Jack zingen met de Phil

Suzan Seegers en Jack Vinders in samenwerking met de Koninklijke Philharmonie Bocholtz en het gemengd koor Crescendo uit Doenrade brengen een scala aan klassiekers uit het chanson-repertoire. Bekende nummers van Édith Piaf en Jacques Brel tot Ramses Shaffy en Wim Sonneveld passeren de revue. Vóór de pauze worden selecties gespeeld uit onder andere de wereldberoemde opera Carmen van Georges Bizet en de musical Les Misérables.

Suzan & Jack zingen met de Phil

Zondag 5 maart 2023 19.00 uur